Procedura zamawiania produktów przez Klientów indywidualnych. - Eurokubek

Przejdź do treści

Menu główne:

Procedura zamawiania produktów przez Klientów indywidualnych.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Aby zamówić kubek grawerowany z indywidualną aplikacją należy podać:
  • wybrany wzór z katalogu,
  • kolor kubka,
  • informacje personalne, które mają się na nim znaleźć (imię, ksywkę, stopień, nazwę jednostki i inne potrzebne informacje),
  • wybierz rodzaj wysyłki gotowego kubka KILK,
  • nr Twojego telefonu oraz adres mailowy,
  • oczywiście nieodzowny jest adres, na który mamy przesłać kubki, wraz z podanym imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

Po otrzymaniu od Ciebie zamówienia, wykonamy projekt (zgodnie z przesłanymi zaleceniami), który prześlemy do Ciebie na wskazany adres e-mail (plik jpg). Jeżeli projekt zaakceptujesz, nam pozostanie już tylko jego realizacja. Wykonywanie kubka zaczynamy w dniu zaksięgowania należności na naszym koncie. Wykonanie pojedynczego egzemplarza przeważnie trwa około 1,5 tygodnia, więc musisz uzbroić się w cierpliwość. Ze względów technologicznych w okresie silnych mrozów lub zwiększonej ilości zamówień termin realizacji pojedynczych kubków może sie wydłużyć. Jeżeli potrzebujesz kubek na konkretną datę poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia. Po wykonaniu kubka wyślemy go do Ciebie w najbezpieczniejszym opakowaniu jakie jest możliwe.

Przy pozostałych produktach termin realizacji jest uzależniony od tak wielu czynników, że ustalamy to zawsze indywidualnie starajac się dopasować do Waszych potrzeb. Jednakże prosimy mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach istnieje konieczność zamówienia przez nas produktów bez aplikacji, a może to trochę potrwać. Lepiej zamówić produkt na 2-3 tygodnie przed planowanym terminem imprezy, niż na ostatnią chwilę.
PAMIĘTAJ - podaj swój adres e-maliowy, ponieważ po wysyłce wyślemy do Ciebie e-maila z informacją o numerze listu przewozowego oraz przewidywanym terminie dostarczenia paczki. Mając numer listu przewozowego możesz ŚLEDZIĆ swoją przesyłkę.

PAMIĘTAJ - podaj numer telefonu komórkowego, ponieważ Kurier może zadzwonić, aby umówić dogodną godzinę dostawy. Po odbiorze paczki przez Kuriera z magazynu otrzymasz smsa z numerem telefonu oraz imieniem Kuriera dostarczającego przesyłkę, a także z możliwością zmiany daty dostawy. Jednocześnie Firma Kurierska odbierze przesyłkę tylko z wpisanym numerem telefonu kontaktowego. W przypadku paczkomatów na podany numer telefonu otrzymasz smsa z informacją o możliwości odbioru przesyłki w wybranym paczkomacie oraz kodem umożliwiającym otwarcie skrytki.
Zamawiający ma obowiązek podania dokładnych danych teleadresowych:
 - imienia i nazwiska adresata,
 - adresu wysyłki (ulica, nr budynku i mieszkania, miejscowości oraz kodu pocztowego),
 - NIE ZAPOMNIJCIE O KODZIE POCZTOWYM !!!
 - numeru telefonu adresata przesyłki.

W przypadku podania niekompletnych danych teleadresowych firma ABAKUS oraz firmy spedycyjne są zwolnione z odpowiedzialności za ewentualne niedoręczenie lub opóźnienie przesyłki, a także za ewentualną szkodę materialną wynikłą z opóźnienia przesyłki.
Zamówienia prosimy składać wyłącznie na nasz adres e-mail dzięki temu unikniemy
wstępnych błędów przy realizacji projektów - jednak co napisane, to napisane :)
Informacja od sprzedającego.
Nazwa Firmy
ABAKUS centrum reklamy Cezary Maruszak
Organ rejestracyjny
CEIDG
Adres Firmy (reklamacji)
70-660 Szczecin, ul. Gdańska 4 ---> KLIK
Procedura reklamacyjna
Dokładny opis znajduje się tu ---> KLIK
Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu ze względu na to, że przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
ABAKUS centrum reklamy

70-660 Szczecin, ul. Gdańska 4, (wjazd na Wyspę Pucką)
Tel. biuro +48 503 55 45 10
Tel. grafik +48 605 66 22 25
NIP 839 002 34 43
Informacje dla Klienta: REGULAMIN - POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego