Reklamacje dotyczące przesyłki z kubkami - pęknięcia i potłuczenia. - ABAKUS - Grawerowane Artykuly Reklamowe - Oferta dla Klientów Indywidualnych

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne:

Reklamacje dotyczące przesyłki z kubkami - pęknięcia i potłuczenia.

Wysyłka
 

W przypadku uszkodzenia kubków w czasie transportu oraz poprawnym ich przyjęciu od Kuriera istnieją trzy możliwości zrealizowania przez nas reklamacji:

A - zwrócimy, na podany przez Państwa numer konta, należność za uszkodzony(e) w czasie transportu kubek(ki), wystawiając tym samym fakturę korygującą,
B - wykonamy ponownie kubek(ki) i wyślemy do Państwa, jednak w takim przypadku poniesiecie Państwo koszta ponownej wysyłki. Niestety firmy kurierskie wypłacają odszkodowanie tylko za uszkodzony towar, kosztów ponownej przesyłki nie zwracają,
C - dołożenie wykonanego ponownie kubka(ów) (bezpłatnie) do następnego zamówienia - jeżeli Państwo takie złożycie lub zamierzacie złożyć.

Przyjmujemy jedynie reklamacje przesyłek wysłanych przez firmę Abakus !!!

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego