Wysyłka firmą kurierską DPD - procedura reklamacyjna. - ABAKUS - Grawerowane Artykuly Reklamowe - Oferta dla Klientów Indywidualnych

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne:

Wysyłka firmą kurierską DPD - procedura reklamacyjna.

Wysyłka
 
 

Sposób postępowania przy otrzymaniu ubezpieczonej przesyłki kurierskiej:

 
  • jeszcze przed odbiorem przesyłki bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przypadkiem karton lub papier, w jaki została zapakowana przesyłka, nie jest uszkodzony,

  • po odebraniu przesyłki i podpisaniu wszystkich dokumentów przewozowych, jeszcze w obecności Kuriera należy przesyłkę otworzyć i sprawdzić czy zawartość nie jest uszkodzona,

  • jeżeli wszystko jest OK to dziękujemy Kurierowi i życzymu mu miłego dnia :),

  • jeżeli kubki są uszkodzone to prosimy Kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki (jest to obowiązkiem Kuriera), który to protokół należy przesłać do naszej Firmy jako skan e-mailem (abakus33@wp.pl lub kubek.33@wp.pl) lub kserokopię pocztą,

  • pamiętaj, zawsze należy przyjąć przesyłkę, nawet jeżeli słychać, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, w przeciwnym razie potłuczone kubki wrócą do nas po miesiącu i nikt nie będzie chciał się przyznać do ich uszkodzenia i nie będziemy mogli wdrożyć procedury reklamacyjnej,
  • w przypadku, gdyby Kurier odmawiał wystawienia protokołu (będzie twierdził, że skończyły mu się druki protokołów uszkodzenia i będzie wnioskował o odesłanie paczki do naszej firmy z adnotacją: "odmowa przyjęcia") prosimy o natychmiastowy telefon na nr 605 662 225, a my wyciągniemy konsekwencje,
  • po otrzymaniu od Ciebie protokołu i potwierdzeniu go w firmie kurierskiej, wdrożymy procedurę reklamacyjną,
  • protokół uszkodzenia przesyłki jest jedyną podstawą przyjęcia reklamacji na uszkodzenie przesyłki,
  • na złożenie reklamacji mamy 7 dni od daty odebrania przez Ciebie przesyłki, więc ważne jest, aby protokół dotarł do nas w ciągu maksymalnie 4 dni od dnia dostawy przesyłki - po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.

Przyjmujemy jedynie reklamacje przesyłek wysłanych przez firmę Abakus !!!

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego